ارزانترین سنگ مرمریت اسپایدر دهبید

همه چیز درباره مرمریت اسپایدر

استعلام سریع

فهرست مطالب

 مرمریت اسپایدر یا عنکبوتی یکی از سنگ های مشکی رنگ از دسته مرمریت های دهبید می باشد. این سنگ دارای پس زمینه مشکی یا قهوه ایی سوخته با رگه های طلایی یا سفید به شکل تار عنکبوت است. این سنگ هم مانند دیگر سنگ های مرمریت در ساختمان سازی کاربرد گسترده ایی دارد. ما در مقاله قصد داریم به ارائه توضیحاتی در رابطه با این سنگ زیبا و پر استفاده بپردازیم، پس اگر قصد خرید یا فروش این سنگ را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سنگ مرمریت اسپایدر دهبید

سنگ مرمریت مشکی اسپایدر، همانطور که از اسم آن مشخص است، رنگ اصلی آن مشکی یا قهوه ایی سوخته می باشد و دارای رگه های طلایی یا سفید به صورت عنکبوتی می باشد. این سنگ در ابتدا به صورت اسلب بریده می شود و بعد از انتقال به کارخانه توسط دستگاه های مخصوص و مواد با کیفیت، عملیات ساب بر روی آن انجام میشود. این سنگ به نام دهبید مشکی نیز معروف است.

مرمریت مشکی اسپایدر یکی از زیباترین و لوکس ترین سنگ های دسته مرمریت به شمار می رود. همچنین به دلیل ساختاری محکم و نفوذ ناپذیری که این سنگ دارد، کاربرد گسترده ایی در نواحی مرطوب ساختمان مثل حمام و دستشویی دارد. توجه داشته باشید برای شستن این نواحی که سنگ مرمریت در آنها به کار رفته است، به هیچ عنوان نباید از مواد شوینده بر روی این سنگ استفاده کرد و از بروز خط و خراش بر روی آن نیز جلوگیری کرد.

سنگ اسپایدر مشکی

سنگ مرمریت، سنگ های زیادی را شامل می شود ولی سنگ اسپایدر مشکی با داشتن رگه های درهم تنیده مشابه تار عنکبوت ، درکنار داشتن کیفیت عالی و مستحکم می تواند جلوه زیبا و خاصی را به دکوراسیون ساختمان بدهد. دلیل نام گذاری این سنگ به نام اسپایدر هم به دلیل وجود همین رگه ها سفید و طلایی در آن است.

بازی این رگه های روشن در پس زمینه تیره، ظاهری جذاب به سنگ بخشیده که سبب جذب افراد خوش سلیقه و خاص پسند به خود می شود. معدن این سنگ در شهر صفاشهر استان فارس می باشد. طرح و ظاهر جذاب این سنگ سبب افزایش تقاضا در خارج از ایران هم شده و در تمامی نقاط دنیا، طرفداران زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل، یکی از معروف ترین گزینه های سنگ صادراتیف سنگ اسپایدر مشکی می باشد.

سنگ اسپایدر هم مانند دیگر سنگ های مرمریت در برابر نور مستقیم خورشید آسیب پذیر است و به مرور رنگ و ساب خود را از دست می دهد. تم رنگی این سنگ بسیار به سنگ مارشال مشکی شباهت دارد. از لحاظ سورت بندی سنگ مرمریت اسپایدر، در دو سورت خطوط کم و خطوط زیاد وجود دارد.

ارزانترین سنگ مرمریت اسپایدر مشکی
بهترین سنگ مرمریت مشکی

کاربرد سنگ اسپایدر اصفهان

مرمریت سیاه اسپایدر قابلیت برش در ابعاد مختلف اسلب، تابل و طولی را دارد. اما برش این سنگ در ابعاد اسلب سبب افزایش زیبای و شکوه آن می شود. همچنین نگهداری سنگ در ابعاد اسلب می تواند سخت و آسیب پذیر باشد، به همین دلیل از توری فایبرمش در پشت سنگ استفاده می شود تا سنگ مقاومت بیشتری داشته باشد.

با توجه ظاهر جذاب و رگه ها ی عنکبوتی این سنگ، در صورت استفاده در فضای داخلی، نمایی با شکوه و مجلل به فضای خانه می بخشد که نظر افراد را به خود جلب می کند. در ادامه به ذکر چند مورد از اصلی ترین کاربرد های این سنگ می پردازیم:

  • قاب و کف آسانسور
  • سنگ کف ساختمان های تجاری و مسکونی
  • سنگ کف پله و کف پارکینگ
  • دیوار لابی و فضاهای داخلی
  • کانتر آشپزخانه
  • دکور ویترین و مغازه

ترکیب سنگ مرمریت مشکی اسپایدر در کنار سنگ های روشن تر میتواند باعث خلق یک ترکیب لوکس و چشم نواز در فضای داخلی ساختمان شود.

ویژگی های سنگ مرمریت اسپایدر

این سنگ در کنار زیبایی خیره کننده ایی که دارد، دارای ویژگی‌های زیر زیر نیز می‌باشد:

  • استحکام بالا
  • مقاومت سایشی بالا
  • تخلخل و جذب آب پایین
  • رنگ زیبا و منحصر به فرد
  • شفافیت و براقیت بالا
  • ساب پذیری و براقیت بالا
  • رنگ پریدگی و عدم مقاومت در برابر نور خورشید

قیمت سنگ اسپایدر مشکی

علاوه بر این که ویژگی های مشخصی می تواند بر قیمت سنگ مرمریت اسپایدر تاثیر گذار باشد، نوسانات نرخ ارز نیز سبب تغییر قیمت این سنگ می شود. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می توان به عوامل به زیر اشاره کرد:

  • طرح و نقش سنگ
  • اندازه و ضخامت سنگ دهبید اسپایدر
  • دقت برش زده شده
  • نوع فرآوری
  • درجه سورت
  • مسافت حمل و نقل
  • مقاومت در برابر پوسیدگی
  • ابعاد، ضخامت و پای سنگ
  • میزان ساب سنگ

خرید سنگ ساختمانی از سنگبری

خرید مستقیم از کارخانه مزایای بسیاری را برای خریداران به دنبال دارد و افراد می توانند خریدی به صرفه و با کیفیت را تجریه کنند. اما برای خرید مستقیم از کارخانه ابتدا لازم است تا مراکز معتبر فروش سنگ که سنگ درخواستی شمارا موجود دارند، شناسایی کنید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، سنگ درخواستی خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. در ادامه به بررسی چند مورد از مزایای خرید مستقیم از کارخانه می پردازیم:

کاهش هزینه ها

با خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه می توانید سنگ مورد نیاز خود را با قیمتی قابل قبول نسبت به دیگر کارخانه جات وابسته خریداری کنید. همچنین به دلیل نوسانات نرخ ارز قیمت محصولات دائما در حال به روز رسانی می باشد، بنابراین شما می توانید به صورت مستقیم از کارخانه استعلام قیمت گرفته و خرید کنید.

 خرید در متراژ بالا

کسانی که برای ساختمان سازی نیاز به خرید سنگ در متراژهای بالا دارند، لازم است تا به کارخانه های سنگ مراجعه کنند. زیرا در سنگ فروشی های کوچک به علت کم بودن فضا، سنگ ها در متراژ های کمی نگهداری می شوند.

انتخاب کارخانه مناسب برای خرید سنگ

در صورتی که قصد خرید سنگ از کارخانه های سنگ را دارید لازم به ذکر است به یک سری نکات قابل توجه، دقت کنید:

  1. کیفیت سنگ: در درجه اول کیفیت سنگ باید بررسی شود. زیرا سنگ علاوه بر این که نقش مهمی در زیبایی و نمای ساختمان دارد سبب محافظت از آن در برابر آسیب های محیطی می شود، پس اگر سنگ کیفیت قابل قبولی نداشته باشد از بین می رود و هزینه گزاف مجدد برای نمای ساختمان را برای شما در بر دارد.
  2. اندازه های مختلف سنگ: هر ساختمان دارای فضاهایی با ابعاد مختلف است که سنگ با ابعاد خاص خود را نیاز دارد، بنابراین لازم است تا سنگ مورد نیاز خود را از کارخانه ایی تهیه کنید که مجهز به دستگاهای مخصوص برش باشد و از سنگ ها در ابعاد مختلف موجود داشته باشد.
  3. تنوع رنگی سنگ: برای ساخت یک ساختمان زیبا و استفاده از سنگ نماهای متنوع در فضای آن، لازم است به کارخانه هایی مراجعه کرده که سنگ هایی با رنگ بندی متنوع داشته باشند. به طور مثال برای فضای سرویس بهداشتی که به طور معمول از دو یا سه رنگ سنگ استفاده می شود تمامی رنگ های مورد نیاز را موجود داشته باشد.
  4. تنوع نوع سنگ: اگر کمی اطلاعات در زمینه ساختمان سازی و کاربرد سنگ ها داشته باشید، حتما می دانید که برای هر قسمت از ساختمان از سنگ مخصوص خود استفاده می شود، و هر سنگ کاربرد و ویژگی های مخصوصی دارد. به طور مثال برای سنگ پله از سنگ مرمریت استفاده می شود ولی استفاده از این سنگ برای نما خیلی مناسب نمی باشد چون این سنگ وزن تقریبا بالایی دارد و در صورت کار در ارتفاع احتمال افتادن دارد، و به جای آن استفاده از سنگ تراورتن در نما گزینه قابل قبولی می باشد. پس لازم است تا به کارخانه هایی مراجعه کنید که دارای تنوع سنگ بالا باشد و شما خرید خود را یکجا انجام دهید. زیرا این کار سبب کاهش هزینه های حمل و نقل می شود .

    بهترین سنگ اسپایدر دهبید
    قیمت سنگ اسپایدر دهبید

جهت خرید مستقیم سنگ می توانید هم از طریق مراجعه حضوری و هم از طریق مراجعه به سایت مجموعه سنگیران، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید می توانید با شماره های ۰۹۱۳۰۰۰۰۶۲۷و ۰۳۱۹۱۰۱۰۶۲۷ تماس بگیرید و  با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جمع بندی:

سنگ مرمریت اسپایدر دهبید از جمله سنگ های پر کاربرد و زیبا در صنعت ساختمان سازی می باشد که سبب می شود فضای داخلی و خارجی ساختمان ظاهری لوکس داشته باشد. این سنگ از معادن صفاشهر استان فارس استخراج شده و پس از آن جهت فرآوری به کارخانه منتقل می شود، و در نهایت تبدیل به سنگ زیبای مرمریت مشکی اسپایدر میشود. این سنگ از ویژگی هایی مانند استحکام بالا، مقاومت بالا و تخلخل بالا و… برخوردار است. همچنین می توان از آن در ساخت قاب و کف آسانسور، دیوار و کف لابی و… استفاده کرد.

قیمت این سنگ هم مانند دیگر سنگ ها در کنار نوسانات نرخ ارز بسته به یک سری ویژگی های مخصوص مانند کیفیت سنگ، سورت بندی، ابعاد و پای سنگ و … دارد. پس در صورت نیاز برای خرید این سنگ لازم است در ابتدا به دنبال کسب اطلاعات کافی در مورد خود سنگ و مراکز معتبر فروش آن باشیم، تا در کنار بهره گیری از کیفیت خوب، هزینه قابل قبولی را صرف خرید سنگ اسپایدر مشکی کرده باشیم.